eBilet Polska Sp. z o.o. lider sprzedaży i dystrybucji internetowej biletów w Polsce, renomowana firma o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje kandydatów na stanowisko:
DORADCA KLIENTA
/zasięg terytorialny: miasto Warszawa /
(nr ref: DOK/03/2015)
Zadania:
mailowa, telefoniczna (połączenia przychodzące, brak akwizycji) oraz bezpośrednia obsługa klientów firmy;
utrzymywanie kontaktów z klientami w zakresie realizacji zamówień;
rozwiązywanie bieżących problemów klientów;
współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Nasze oczekiwania:
wysoka kultura osobista;
dobra dykcja, umiejętność ładnego wysławiania się, komunikatywność;
doświadczenie w pracy z klientem;
doświadczenie w obsłudze telefonicznej będzie dodatkowym atutem;
odpowiedzialność, samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy;
zdolność szybkiego uczenia się, otwartość;
mile widziana znajomość branży kulturalno-rozrywkowej;
mile widziana znajomość jęz. angielskiego;
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
atrakcyjne wynagrodzenie;
przyjazną, nastawioną na współpracę atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole;
możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sprzedaży i dystrybucji internetowej biletów w branży kulturalno-rozrywkowej;
pracę w prestiżowej lokalizacji;
możliwość uczestnictwa w wybranych wydarzeniach kulturalnych z oferty eBilet.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji na adres e-mail: rekrutacja@ebilet.pl. W tytule wiadomości prosimy podać nr ref.: DOK/03/2015. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeby obecnego, jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez eBilet Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t Dz.U. z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo dostępu do moich danych oraz do ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że podanie danych jest dobrowolne".